In 2010 Van Chicago via rondje Florida naar Atlanta

Little Ocmulgee State Park - Norcross

Vandaag de allerlaatste lange rit, 280 km, met als enige doel Atlanta bereiken,

Alhoewel het een mooie rit is, het is ons al eerder opgevallen dat Georgia een mooie staat is, alles ziet er verzorgd uit, de wegen zijn ook heel goed, dat zie je hier in de USA ook wel anders.

Het zal wel met het economische klimaat in Georgia te maken hebben, alhoewel ik er geen idee van heb , hoe dat er hier uit ziet.

De route verloopt vlot, we zijn dan ook om 13:30 uur al op de camping in Norcross, een voorstad van Atlanta.

Overigens is die camping niet de beste keus, midden in de stad, en oude troep, zelfs het sanitair gaan wij maar niet gebruiken, we zullen 2 dagen in de camper gaan douchen, ook geen straf overigens.

We zullen het hier toch tot donderdagochtend moeten volhouden helaas

Morgen de camper van binnen schoonmaken, de buitenkant hoeft niet gelukkig.

De koffers inpakken, nog even kijken op de KLM site of er geen vertraging is, en dan houdt om 14:30 uur onze internet verbinding ermee op, kon namelijk alleen een aansluiting voor 24 uur of anders voor 7 dagen kopen.

Overigens blijft Skype wel gewoon werken.

Donderdag moeten we dan nog de laatste 40 km rijden naar Atlanta om de camper in te leveren.

We moeten daar voor 10:30 uur zijn, dus rijden we hier maar om 8:30 uur weg, want het spitsuur in zo’n grote stad kan nog wel eens een probleem zijn.

Daarna zullen we met een taxi naar het vliegveld moeten, ook weer zo’n 60 km, en als het goed is vliegen we dan \u2019s avonds om 21:30 uur rechtstreeks naar Amsterdam, waar we vrijdag dan om 12:10 uur hopen aan te komen

Dat wordt dus een lange dag met veel wachten, maar is altijd nog beter dan eerst nog weer een nacht in een hotel door te moeten brengen, zoals we de jaren hiervoor hebben moeten doen.

Aangezien er vanaf nu hopelijk niet veel meer te melden valt, is dit ons laatste verslag als het goed is.

Wij vonden het een hele leuke vakantie, met vele hoogtepunten, wij bedanken iedereen die de moeite genomen heeft om de soms misschien wel wat lange verhalen te lezen, en de foto\u2019s te bekijken..

Ook iedereen bedankt voor de vele leuke reacties , per mail, gastenboek, SMS , en de opmerkingen bij de foto\u2019s

Dan als laatste de cijfertjes

Afgelegde afstand met de fiets, bij benadering 80 km

Afgelegde afstand met de motor 658 km

Afgelegde afstand met de camper 4638 km

Verbruikte liters benzine met camper 1180 liter

Gemiddeld verbruik 1 op 3,9

Aantal keren getankt 11x

Gemiddeld aantal liters getankt per keer 107 liter

Literprijs gemiddeld €0,57

We hebben 18 verschillende campings bezocht in 24 dagen.